sobota, 2 lipca 2011

obrazek
Siema tu SN to nie jest żaden awatar to naprawdę ja.A to parę rzeczy ,które lubię najbardziej czyli psy,jazda konna ,pływanie i granie na gitarze.Mam pieska ,który nazywa się Leoś bardzo go kocham jest rasy york oczywiście jest bardzo sweet.Jeżdżę na obozy konne tam właśnie nauczyłam się jeździć  konno naprawdę to miejsce jest suuuuper. Pływam w szkole...no nie chcę się chwalić..ale jestem najlepsza:D Gitara...chodzę do szkoły muzycznej.Ja jestem tą młodszą SS i..tak jakoś trochę jeszcze mniej potrafię pisać, więc częściej chyba będziecie mogli zobaczyć posty SW:) Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Genialny blog.! :*
    Ale ja chcę też jak najwięcej postów SN. ;)
    ;*

    Nikt7

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Nikt7-chan ;*
    Też chcę więcej postów SN ;* ;)
    Nikt4;)

    OdpowiedzUsuń